×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

جمعه 27 مهر 1403

مقدمات جذب 75 نیروی جدید آتش‌نشانی سنندج به زودی فراهم می‌شود

شهردار سنندج از اخذ مجوز برای جذب 75 نیروی انسانی برای سازمان آتش‌نشانی سنندج خبر داد و گفت: در حال آماده سازی مقدمات جذب این نیروها هستیم.

مقدمات جذب 75 نیروی جدید آتش‌نشانی سنندج به زودی فراهم می‌شود

  • 1403/07/07 - 12:49
  • - تعداد بازدید: 88
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZLC
شهردار سنندج:

مقدمات جذب 75 نیروی جدید آتش‌نشانی سنندج به زودی فراهم می‌شود/ایجاد تحول در ارتقای تجهیزات آتش‌نشانی سنندج

شهردار سنندج از اخذ مجوز برای جذب 75 نیروی انسانی برای سازمان آتش‌نشانی سنندج خبر داد و گفت: در حال آماده سازی مقدمات جذب این نیروها هستیم.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی در سنندج اظهار کرد: هفتم مهرماه، یادآور قهرمانانی است که بی‌ادعا جان خود را به خطر می‌اندازند تا زندگی و عشق را به همنوعان هدیه کنند.

وی تصریح کرد:‌ آتش‌نشانی تنها یک شغل نیست، رسالتی از جنس عشق و ایثار و گره خوده با ایمان و اعتقاد است و اجر این حماسه‌آفرینان و ناجیان نزد پروردگارشان محفوظ است.

وی گفت: چند صنف مانند آتش‌نشانی وجود دارند که بسیاری از ایام مهم سال مانند اعیاد و غیره را نمی‌توانند در کنار خانواده خود باشند که ما ‌قدردان تمام زحمات و تلاش‌های تک‌تک این عزیزان در آتش‌نشانی سنندج هستیم.

شهردار سنندج تصریح کرد: خاورمیانه در آتش می‌سوزد، آتشی که استکبار و اسرائیل روشن کرده است امیدواریم هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم کودک‌کش و آزادی سرزمین‌های اشغالی باشیم.

وی با محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و لبنان و فلسطین، گفت: به امید پروردگار هرچه زودتر طومار ظالمین با اتحاد جهان اسلام برچیده می‌شود.

شهردار سنندج در ادامه اعلام کرد: برای آموزش و فرهنگ‌سازی پیشگیری از حوادث و ارتقای سطح توانایی آتش‌نشان‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل به صورت ویژه ورود کرده‌ایم و در این راستا دوره‌های آموزشی بر اساس نیاز و با توجه به علوم روز برگزار می‌شود و نیروهای زیرپوشش آموزش‌های مختلف قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی نقش بسزایی در ارتقای سطح توانایی و تخصص نیروهای آتش‌نشانی در زمان انجام عملیات‌های مختلف داشته است.

رشیدی به جذب نیرو به عنوان یکی از نیازهای اساسی در مجموعه سازمان آتش‌نشانی سنندج گریزی زد و گفت:‌ با رایزنی و پیگیری‌های جدی، دو و نیم برابر میانگین کشوری برای جذب آتش‌نشان در سنندج مجوز دریافت کرده‌ایم.

شهردار سنندج اضافه کرد: مجوز جذب 75 نفر نیروی آتش‌نشانی برای سنندج اخذ شده که به زودی و بعد از انجام مراحل قانونی و آزمون‌های لازم اضافه خواهند شد و جذب این تعداد نیرو قطعا نقش بسزایی در ارتقای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم و شهروندان خواهد داشت.

رشیدی ادامه داد: در زمینه تقویت و ارتقای امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی نسبت به گذشته انقلاب خوبی در شهرداری سنندج صورت گرفته است، در حوزه تجهیز آتش‌نشانی‌ها اقدامات خوبی انجام شده و در تلاش برای رفع مشکل ساختمان آتش‌نشانی ننله و احداث ساختمان آتش‌نشانی در دیگر نقاط سطح شهر بر اساس نیاز و کار مطالعاتی هستیم.

شهردار سنندج همچنین افزود: ارائه خدمت را تنها به محدوده شهر سنندج خلاصه نکرده‌ایم و در صورت نیاز نیروها به خارج از محدوده شهر و حتی خارج از استان اعزام شده‌اند.

وی همچنین گفت: در پرداخت حقوق هم نیروهای آتش‌نشانی در اولویت قرار گرفتهاند، ضمن اینکه منابع جدی برای سازمان آتش‌نشانی در نظر گرفته شده و معتقدیم به‌روزشدن امکانات و تجهیزات این سازمان یک ضرورت است.

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری,خدمات شهری
  • کد خبر : 1298
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب